Chowooop Bloggen!

Heej! Veckan har gått ganska fort. I Fredags hade vi So prov om landskap och de var jätte kul.Idah så har jag varit med Flora,Philip,Julia och hennes lillasyrra Emilia. Det var Emilia 1 år kalas idag! Vi hade jätte kul vi körde ett spel som heter "Latjo på tippen" den var en rolig spel. Innan kalaset var jag med Flora jag fick spela på hennes mobil jag kärde Temple Run. Jag älskar Temple Run!! Medans jag spela så var Flora med Min lillasyster Doriane. Men just nu så sitter jag och Bloggar och är inne på Facebook. Jag kollade på Gladiatorena och Melodifestivalen,jag bytte kanal lite då och då för att de vad som häner osv för det började samtidigt och slutade samtidigt. Men aja nu buder jag på en bild Jag vill bevisa dej hur mycket jag saknar dej så jag har lust och ta en sten och skriva till dej jag saknar dej och kasta den till dej! Puuuussssiiiissarr & kramiiiiisssaaar <3

Kommentarer
Postat av: ALLIE

Återigen min Tangetbord är konstig men nu har jag en annan som är mycket bättre

2012-02-14 @ 16:29:01
URL: http://memyselfise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0